מוות למחבלים, גירוש משפחות ופירוק הרש"פ: העמדות הניציות של חה"כ מהליכוד

    אייל ראובן No Comments on מוות למחבלים, גירוש משפחות ופירוק הרש"פ: העמדות הניציות של חה"כ מהליכוד

    חבר הכנסת הנבחר מטעם הליכוד, חנוך מילביצקי הביע תמיכה בריאיון ל'קול חי' בחקיקת עונש מוות למחבלים, הריסת בתים וגירוש משפחותיהם והוסיף כי יש להקים ועדה שתבדוק האם כדאי לפרק את הרשות הפלסטינית

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם דוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לפיגוע הקשה אתמול באריאל. "הדבר הזה לצערי מוכיח את העומק של האתגרים הביטחוניים שיש לנו ולצורך זה אנחנו צריכים מממשלה ימנית חזקה ויציבה שתקום מהר ואני מאוד מקווה שכל הסיעות יתכנסו מהר לעשות את זה".

    הוא הציג את המצע הפרטי שלו בנושא הטרור: "אחרי שיש לנו מידע לגבי מי עשה את זה ואיך – צריך להרוס בית, לבדוק את הסטטוס של המשפחה. מעבר לזה צריך לבדוק בצורה יותר כללית – האם גוף הטרור הזה שנקרא הרשות הפלסטינית שאנחנו מעבירים לו כספי מיסים ומאפשרים לו להתקיים – האם הוא משרת את המדינה או לא, הגיע הזמן להקים וועדה שתבדוק את זה, אולי כדי להחליט שהמשך קיומה של הרש"פ הוא לא אינטרס ישראלי".

    "ובנוסף", המשיך חבר הכנסת הנכנס "כל נושא הגבלת ההתיישבות ביו"ש זה בעוכרינו, פעם אחר פעם אנחנו נוכחים לראות שאיפה שיש התיישבות אין טרור. במקומות שאנחנו זונחים להם לבצע את השליטה שלהם – שם גדלים קיני הטרור. תראה מה קורה בשכם וג'נין – קיני המחבלים".

    "בעיני צריך עונש מוות למחבלים", אמר מילביצקי. "שלא יעשו תארים או ישתחררו בעסקאות. מי שיוצא לקטול חיי יהודים צריך לדעת שהוא לא יחזור בחיים, ביתו יהרס ומשפחתו תגורש. הדברים האלה לא קורים בגלל העמדה של בג"ץ שלא מאפשרת את הדברים הללו. לכן בדיוק צריך רפורמות דרמטיות בתחום".

    הוא התייחס לתמיכתו בשימוע פומבי לשופטים: "השופטים מצליחים להעביר כיום את רוב המועמדים שהם רוצים. זה צריך להשתנות. צריך הליך פומבי שבו הדברים גלויים, מזמינים אותם לשימוע ושואלים אותם את השאלות בפומבי".



    0 תגובות